Haken Carrie Underwood Fitness & Hälsosam Livsstil Tips

Haken Carrie Underwood Fitness & Hälsosam Livsstil Tips

Om du är någonting som jag, du är alltid leta efter sätt att få in mer grönsaker i din familjs kost. Att få barn eller petiga ätare att äta grönsaker kan vara en utmaning! Idag ska jag dela med mig av de mest framgångsrika och kreativa sätt jag har funnit att införliva mer grönsaker i min familjs kost.

Mängden vatten som vi behöver är beroende på olika faktorer som luftfuktighet, din fysiska aktivitet, och din vikt, men i allmänhet behöver vi 2.7-3.7 liter vatten intag per dag. Eftersom intag av mat bidrar med ca 20% av våra vätskeintag , som innebär att vi behöver dricka ca 2.0-3.
0 liter vatten, eller ca 8-10 glas (nu vet du hur den 8 glas rekommendation kom!). Ett sätt att berätta om du är hydratiserade — din urin bör vara färglös eller svagt gul. Om det inte, att du inte får tillräckligt med vatten! Andra tecken är: Torra läppar, torr mun, och lite urinering.
Gå och hämta lite vatten först innan du fortsätter den här artikeln!

medicin hälso-och sjukvård

En platsannons firar sömnbrist? Det är slutet av kapitalismen. Frihjul Coachella kläder som på något sätt alla ser likadana ut och kosta tusentals dollar ? Även slutet för kapitalismen. Samma gäller för denna wi-fi-ansluten $400 juicepress som gör det inget bättre än mänskliga händer , Pepsi 's reklam med Kendall Jenner , United Airlines' påtvingade borttagning av en sittande passagerare som bara ville gå hem, och den härliga debacle som var Fyre Festival. Frasen—illavarslande, akademiska, förtvivlad, sarkastisk—har plötsligt börjat dyka upp överallt.

Så jag föreslår att du tar baby steg - gör en liten förändring i taget och sedan lyssna på din kropp! Genom att ta en baby steg på en tid du göra förändringar gradvis och de känns genomförbart - snarare än överväldigande. Du kommer att vara mycket mer benägna att göra de förändringar som en del av din livsstil på lång sikt, och det är mycket viktigt. Om du ändrar din kost tills du gå ner i vikt, när du går tillbaka till gamla vanor, du får det tillbaka igen! Och, om man är uppmärksam och lyssna till din kropp, kommer du att veta vad som ger dig energi och näring dig och vad som inte gör det.

Medicinsk information som görs tillgänglig på är inte avsedd att användas som en ersättning för professionell medicinsk rådgivning, diagnos eller behandling. Du bör inte förlita dig helt på denna information för din hälsa och sjukvård behov. Be din egen läkare eller vårdgivare några specifika medicinska frågor som du har. Vidare, är inte ett verktyg för att användas i händelse av en nödsituation. Om en nödsituation uppstår, bör du söka lämpliga emergency medical services.

En stress buster som jag lär min familj är: Du kan inte kontrollera påfrestande situationer, men du kan styra din reaktion på dem. Ett lugnt hjärta och sinne är en viktig nyckel till hälsa. Även stress är en del av livet, du kan hjälpa ditt barn lära sig hur att effektivt ta itu med det. Att lära dem hur man koppla av genom mini-meditation, djupandning och musik som mognar sinnet. Avslappning ökar glada hormoner.
Istället för att slösa energi på att oroa dig, hjälpa dem att fokusera på lösningar och vända problem till möjligheter.